niedziela, 23 września 2012

sunday

Szybki post z udziałem zestawu z polyvore (swoją drogą link do profilu-http://izaabela.polyvore.com/; dawno go nie odwiedzałam, muszę zacząć nadrabiać zaległości). 
Jak widać ponowne khaki love, zamierzam zaopatrzyć się na najbliższych zakupach w spodnie w tym odcieniu. 
A tymczasem, ślęczę nad testami na prawo jazdy ( w reszcie, po ponad miesięcznej przerwie, czas ustalić termin egzaminu). W między czasie czytam 'Zbrodnię i karę', która w sumie nie jest taka zła, jak się wydawała. 



Nawet nie miałam kiedy przejrzeć  kolekcji zaprezentowanych na LFW, nadrobię w późniejszym czasie. Jak na razie moje oko chwyciły dwa zestawy:



A niedługo nasz polski tydzień mody! (30 dni!)




4 komentarze:

  1. mam tą złotą bransoletę z kolcami, chcesz mogę ci sprzedać za dychę :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i haven't bought them already (this kind of pants) but i'm going to do it! :D

      Usuń