wtorek, 3 lipca 2012

best shows

Kochani, niestety z przyczyn niezależnych ode mnie, następuje to troszkę później niż zamierzałam, aleee..
Przedstawiam Wam dwa najlepsze, moim zdaniem, pokazy wiosennej edycji Fashion Week Poland 2012.


Nuno Gama
Motyw wąsów projektant przywiódł do nas z lizbońskiego tygodnia mody. Głównym elementem kolekcji były garnitury i charakterystyczne kaszkiety. Styl poruszania się modeli i zakończenie pokazu wywołało ogromny aplauz i zainteresowanie publiczności. Na pierwszy rzut oka kolekcja Nuno Gamy wydaje się być zwykłą linią, dostępną dla wsyztskich. Jednak właśnie akcesoria (wąsy, kaszkiety, printy na koszulkach, wzory, kolory, futrzane kołnierze) sprawiają, że cała kolekcja wygląda na odrealnioną z lekką nutką szaleństwa.










Pitchouguina
Kolekcja utrzymana w retro stylistyce, jednocześnie przedstawiające jej świeższe oblicze. Zdecydowanie uwielbiam odcienie brązu i beżu zaprezentowane w tej kolekcji. Świetny efekt dają charakterystyczne kołnierzyki. Ponadto spódnice w zdjęcia i zwiewne materiały jak najbardziej są tutaj na plus- dlaczego by nie nosić takich jesienią? Chabrowa góra, połączona z ciemną zwiewną spódnicą i grubymi rajstopami, to mój faworyt. Zakochałam się też w oversizeowym sweterku w odcieniu granatu, swoją droga świetnie połączonym właśnie ze spódnicą w zdjęcia. A na dodatek trafny dobór modelek. 












***
Wystawa w ramach YFPN

Świetną rzeczą jest stworzenie stworzenie możliwości na zaprezentowanie swoich prac w ramach tego wydarzenia. Mamy tu do czynienia z naprawdę wysokim poziomem. 
Zarówno jesienna, jak i wiosenna edycja nie zawiodła mnie pod względem wywieszonych fotografii. Niektóre z nich mnie naprawdę zafascynowały, inne niestety mniej, ale wciąż gratuluję wywieszonym autorom, bo jest to naprawdę duże wyróżnienie.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz